Станично-Луганська ОТГ
Луганська область
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУМісцевий індекс прав людини |
2020 | 25% | Загальний індекс 25% |
1 |
Безпека громади
Сприяння безпеці життя і здоров'я мешканців громади від протиправних посягань
|
33% | 2 із 6 |
2 |
Навколишнє природне середовище
Здорове довкілля на основі балансу між промисловим розвитком та навколишнім середовищем
|
||
3 |
Охорона здоров'я
Реалізація медичних прав мешканців громади (профілактика хвороб та доступ до медичних послуг)
|
||
4 |
Гідний рівень життя
Місцеві програми щодо забезпечення базових прав людини, запобігання та подолання бідності
|
37% | 3 із 8 |
5 |
Освіта і культурний розвиток
Місцеві заходи освіти і культури, що доступні, недискримінаційні, відповідають потребам суспільства
|
||
6 |
Соціальний захист вразливих категорій
Реалізація державних і місцевих програм соціальної допомоги та соціального захисту
|
10% | 1 із 10 |
7 |
Праця та умови її реалізації
Право заробляти собі на життя самостійною працею чи за наймом
|
||
8 |
Інформаційні права
Доступ до публічної інформації та право на звернення на основні поваги до приватного життя
|
||
9 |
Добре врядування
Демократичність, відкритість та недискримінаційність місцевого адміністрування, якість публічних послуг
|
||
Рекомендації1. Розглянути можливість прийняття місцевих довгострокових програм щодо підвищення рівня громадської безпеки та громадського порядку.2. Прийняти місцеві програми, якими передбачити впровадження у місті технічно інформаційних систем, які допомагають реагувати на тривожні події у місті: систему відеоспостереження на дорогах та/або в громадських місцях; розумного управління патрулями, розумного освітлення вулиць; розумних світлофорів. 3. Відкоригувати інформаційну роботу сайту селищної ради, створити розділ «Громадська безпека», де містилася б інформація про діяльність правоохоронних органів та інших суб’єктів громади з забезпечення гідного рівня громадської безпеки. 4. Проводити роботу з місцевим населенням на випадок необхідності термінової евакуації. 5. Залучати громадськість до планування, впровадження та моніторингу заходів з громадської безпеки. 6. Провести аналіз потреб осіб, які опинились за межею бідності та прийняти комплексні заходи по наданню даним особам підтримки. 7. Провести інформаційну кампанію (на офіційному сайті, стендах, у ЗМІ, у форматі буклетів) про соціальні послуги, які може отримати сім’я, особа, що за рівнем доходів, внаслідок різних обставин потрапили за межу бідності. 8. Забезпечувати звітність за заходами соціального спрямування. 9. Забезпечити звітування програми соціально-економічного розвитку з урахуванням наданих рекомендацій. 10. Створити центр тимчасового розміщення бездомних громадян, в якому передбачити можливість обігріву у холодну пору року, здійснення особистої гігієни, забезпечення продуктами харчування, одягом тих, хто цього потребує, отримання необхідних документів. 11. Розглянути можливість проведення більш активного аналізу потреб мешканців громади, зокрема тих, хто знаходиться у складних життєвих обставинах та не має доступу до інтернету. 12. Не перекладати функції надання соціальних послуг на районні структури, забезпечувати потреби мешканців самостійно, поступово приймаючі відповідні рішення в умовах реформування соціальної сфери. 13. Під час планування місцевого бюджету враховувати необхідність системної підтримки осіб похилого віку, які мають низькі доходи: надання продуктів харчування, призначення адресної грошової допомоги, проведення ремонтів житла, ритуальних послуг у зв’язку з похованням самотніх громадян тощо. 14. Забезпечити гідні умови роботи управління соцзахисту населення у відповідь на звернення колективу. 15. Забезпечувати вчасну звітність щодо реалізації заходів соціального спрямування та залучення додаткового фінансування на них. |
Завантажити повнотекстовий звіт |
Дізнатись більше про Місцевий індекс прав людини можна за посиланням HRO.ORG.UA